STdriveRS.cz

8th FAST FORD MEETING BECHYNĚ V.

8th FAST FORD MEETING BECHYNĚ V.            Termín: víkend 15.-16.6.2013

8th FAST FORD MEETING Bechyně V LOGO

 

FOTOGALERIE:

Holisimo - Fotogalerie

Ondra - fotogalerie  Ptačí oko aneb Bird View

 

VIDEO:                                                       VÝSLEDKOVÁ LISTINA:  zde ke stažení

TigerBP79  -           BECHYNE#5 VIDEO 1 CUT



Recenze STdriveRS.cz 8th Fast Ford Meeting Bechyně V. 

9th BECHYNE V 09bpanorama ICON

Vážení přátelé, fandové a řidiči vozů sportovní divize Ford.

Dovolte, abych se s Vámi podělil o zážitky z již 5.tého ročníku setkání na nouzové ploše u Hodonic na Bechyňsku.

Zbýval týden do akce v Bechyni a já se vracel ze služební cesty z Mnichova do zaplaveného Česka. Cestou kolem silnice se naskýtaly nehezké pohledy na zatopené oblasti, které jsme během 550km dlouhé cestě míjeli. Když jsem pak viděl záběry z Bechyně a řeky Lužnice... začalo panovat obavy, zda-li vůbec setkání letos proběhne nebo je budeme muset přesunout na neurčitý termín. Pravda, nouzová plocha vč. obce Hodonice je vysoko položená, nicméně kemp a příjezdové cesty vedou právě kolem obce Bechyně. Krizovou situaci ještě umocnilo fakt, že jsem se první 3 dny nemohl dovolat do kempu a tak se obavy stupňovaly.

Nicméně, osud tomu asi tak chtěl, déšť ustál, dokonce i sluníčko začalo svítit...a den poté vidím na telefonu volá Kemp nad jezem a hlásí „vodu jsme ustáli, tady je vše ok a budeme se těšit". Záložní plochy v Hodonicích se voda vůbec nedotkla. Takže to byli asi jediné chmurné chvilky letošního setkání. Nic tak nebránilo tomu se opět sejít.

Bechyne 2013 zaplavy ICONCR-potopy ICON

Předpovědi na víkend hlásily opravdu pěkné počasí, na jaké už dlouho nebyl nikdo zvyklý, a to se také vyplnilo. Bylo nádherně. V pátek si beru dovolenou a společně se švagrem a Holisimem nakládáme skoro po střechu dodávku... rok od roku je toho víc a víc...

Pátek 15:30 Odjezd z Brna

Kolem 15h30min vyrážíme směr Bechyně, spodem přes Třebíč..jelikož D1, její uzavírky by zřejmě nebylo v tento den a v tuto dobu to pravé ořechové.. a tak volíme cestu delší, nicméně po klidných silničkách..

Pátek 18:30 Sraz na ploše

Po necelých cca. 3 hodinách klidné jízdy přijíždíme do Hodonic, kde na nás už čeká Tebee s Johnníkem. Po zkušenostech z předešlého roku jsme začali s chystáním už v pátek večer.. podařilo se nám sestrojit tunel (odlehčená verze oproti loňskému ročníku), fotbalovou bránu, připravit si paravány...  Níže uvedené snímky pochazí z dalšího překvapení srazu...pohled z ptačí perspektivy.. kde je patrné jak velká plocha v Bechyni je. Za tyto super snímky vděčíme bratrům Černíkům.. díky moc kluci.

9th BECHYNE V 00a ICON9th BECHYNE V 00b ICON9th BECHYNE V 00c ICON

Obhlédli jsme plochu, povrch byl čistý a stále v perfektní kondici. Vše jsme chtěli přes noc uschovat do kukuřice po stranách dráhy, které lemovala v tuto dobu již do výšky 2m dráhu.. ale oha.. kukuřice nikde.... Letos poprvé proběhla jiná výsadba.. tak jsme vše nechali na ploše v rukou osudu. Plochu opouštíme kolem 20h a naše kroky směřují do přilehlého kempu „Nad Jezem".

Pátek 20:30 Uvítání v kempu nad Jezem

Zde jsme již uvítání majiteli kempu a hned usedáme ke stolu, abychom povečeřeli dokud je otevřená kuchyně. Na otázku co si dáme, odpovídám „ řízek, pivo a kubík vody" což slečnu majitelku dostalo... (to stejné jsem řekl loni.... Ten kubík vody je myšlen do nádrže na auto určené pro rozlévání na plochu-PVC..) Dobře jsme povečeřeli a začali společně rozebírat plán na zítřek (dráha, test, sprinty a jiné formality). Kolem půlnoci se odebíráme na kutě.

9th BECHYNE V 03 ICON9th BECHYNE V 04 ICON

Sobota 16.6. – 7:00

Ranní budíček, otevírám dveře chatky, kolem dokola les, ranní rosa, ptáci už štěbetají a prokukují sluneční paprsky... je to neskutečné..ale vypadá to, že předpověď vyjde a bude parádní počasí. Ranní hygiena, rychlá snídaně a vyrážíme společně na plochu.

9th BECHYNE V 03a ICON9th BECHYNE V 03b ICON

8:00 - uzavíráme plochu, brána, tunel vše je tam, kde jsme je nechali což je perfektní. Překvapením je přítomnost letadla na konci dráhy.. za nedlouho k nám směřuje i pilot vč. pana Starosty s prosbou, zda-li může odstartovat...což samozřejmě kvitujeme. Máme tak hned ranní zpestření v podobě startu závodního letounu... Nicméně pokračujeme v přípravách a napouštíme PET lahve, rozbalujeme lino a stavíme paravány. Rozměřujeme dráhu a Tebee s Johníkem chystají Erzetu a slalom, pro letošek novinka Fotbalová brána a maketu Petra Čecha v životní velikosti! Kdo mu dá gól?

9th BECHYNE V 05a9th BECHYNE V 05 ICON

9:00 – přijíždějí první účastníci, proběhnou dodatečné registrace předáváme nově pro účastníky a členy SPZ s pořadovým číslem a logem STdriveRS.cz pro lepší orientaci jednotlivých soutěžících. Nadále pokračujeme v přípravě trati..i letos to nebude jednoduché a Johnik s Tebeem zkouší jednotlivé úseky dráhy.

9th BECHYNE V 02 ICON9th BECHYNE V 01 ICON

10:00 – sluníčko svítí a teplota stoupá...na místě již parkuje více jak 15 vozů sportovní divize Ford a přípravy dráhy a srazu finišují.

11:00 – začínáme, beru si tradiční srazový megafon, který zažívá svoji chvilku slávy a svolávám všechny účastníky setkání. Po tradičním přivítání seznamuji účastníky s programem a dalšími novinkami, které jsme si přichystali oproti předchozím ročníkům.

9th BECHYNE V 08 ICON9th BECHYNE V 07 ICON

11:05 – tradiční rozehřívácí Test fordích znalostí! Opět slyšíme „kdy já si to už zapamatuju... „ no myslím, že opět bylo o zábavu postaráno. Po 20. Minutách téměř všichni odevzdávají, někteří s úsměvem jiní zklamaní v obavách z výsledku.

9th BECHYNE V 09 ICONvyhlaseni vysledku testu

11:30 – Erzeta se slalomem – všichni usedáme do vozů, abychom si společně projeli záludnou trať, kterou pro letošek nachystali Teebee s Johnikem. Snažili jsme se ji letos udělat co nejdelší a zpestřit tradičními prvky parkování, jízdy na přesnost a jako bonus a po (loňském úspěchu za deště) jsme nasadili opět kluznou plochu ale tentokrát se střelbou na branku.

 Přestože, jsme dlouho polemizovali a bádali... jaký roztok na kluznou plochu nalít aby byla kluzká tak akorát.. (olej jsme ihned vyloučili).. zvolili jsme mýdlovou vodu s jarem... Bohužel...okolní teplota a sluneční paprsky byly proti nám ;o(.. a přestože jsme měli v záloze 1000L zavlažovacího a klouzavého „roztoku"... auta klouzat nechtěla a nechtěla... I Peťa Čech byl rozhozen...jelikož s vyšší adhezí padaly góly jeden za druhým..

9th BECHYNE V 11a ICON9th BECHYNE V 11b ICON9th BECHYNE V 12c ICON
 

Letošní Erzeta byla opravdu náročná a nebylo mnoho účastníků, kteří by ji projeli naprosto bez chyby.. (včetně mě).. a proto, jakmile všichni dráhu zajeli.. rozhodli jsme se dát ještě druhé kolo, tak aby ti, kterým se nedařilo, měli šanci na opravu. Druhé kolo bylo již podstatně lepší.

9th BECHYNE V 10a ICON9th BECHYNE V 10b ICON9th BECHYNE V 10c ICON

13:30 – Čas oběda - zatímco většina účastníků jela zahnat hlad a žízeň do nedaleké hospůdky, která se rázem změnila v parkoviště fordů resp. pro méně bdělé kolemjedoucí by ji šlo lehce zaměnit za Autosalón Ford ... Restaurace „Kameňák" nám připravila výhodné menu „poměr/cena/gramáž" a tak bylo čím zahánět hlad i žízeň. Zatímco většina doplňovala ztracené kalorie... uklidili jsme plochu a připravili vše na odpolední klání – sprinty. Teebee mezitím dokončil vyhodnocení testů a zajeté časy R-zety.

9th BECHYNE V 13 ICON9th BECHYNE V 14 ICON

15:00Sprinty/Drag race na ¼ míle 

Teplota malinko polevila, plochu jsme vyklidili a tak nic nebránilo tomu, abychom začali s posledním kláním tohoto dne – sprinty. Půvabná starčka Monika zaujímá svoji startovní pozic, opět v originálním a velmi slušivém outfitu.

Souboj 3 generací Mondeí:  MK II ST200 vs. MK III ST220 vs. MKIV 2,5T

9th BECHYNE V 15d ICON9th BECHYNE V 15c ICON9th BECHYNE V 15f ICON

Hned na začátku, jsme vyslyšeli přání jednoho z účastníků (který ještě ten večer odjížděl na dovolenou do Italie..) zda-li bychom nemohli zajet jen na porovnání sprint všech generací mondeí.. Na start jsme tedy postavili Krajačovu MK-II V6-ST200 (150kW/1350kg), Slávkovu MK III V6-ST220 kombi (166kW/1510kg) a nově krásné Holisimovo černé kombi MK IV nám dobře známým motorem pod kapotou a sice 5-válcem 2,5T (162kW/1590kg) ... Pro mě osobně, zajímavé to klání... co tedy rozhodne? (Výkon, váha... řidič...) 3...2....1...Start. Pneumatiky lehce zapištěly a 17válců zaťalo svaly.... V prvním momentě nejlépe vystartoval Krajač s ST200, v těsném závěsu Slávek s černou ST220.. Holisimova 2,5T zřejmě skrz nejvyšší váhu a náběh turba mírně zaostala.. vytočené jedničky.. dvojka.. ST200 začíná mírně ztrácet na ST220 a MK IV s motorem 2,5T se začíná rychle rozdýchávat..a dotahuje se na oba vozy. Stojíme u cílovky.. první proletí nekompromisně Slávkova ST220.., která dokazuje, že výkonnostní graf z brzdy opravdu nelhal.. a jak to dopadne dál? Stejný obsah 2,5 vs. 2,5.. 6 válců proti 5-ti s turbem... sice těsně, ale druhé protíná pásku Mondeo MK IV 2,5T a poráží tak o dvě generace nebo chcete-li o 10let staršího předchůdce..

9th BECHYNE V 15a ICON9th BECHYNE V 15b ICON

Pro jistotu jsme ještě znovu opakovali sprint, tentokrát již mezi ST220 a poslední generací mondea s pětiválcem 2,5T, ale opět zcela nekompromisně zvítězila ST220 s atmosferickým V6.

Sportovní Divize ST150 / ST 170    Zetec vs. Zetec

Sprinty pokračovaly v dalších kategoriích.. tradiční klání jsme opět odstartovali od nejnižších kubatur k těm vyšším.. Mezi fiestami ST150 opět kraloval, prozatím neporažený Ondra „Krosnič", který nikdy neodmítne porovnat svoji fiestu s jakým koliv jiným vozem a občas výsledky stojí zato, minimálně za zvážení jak stále dobrá „stará škola" je Fiesta ST150.. zástupce kategorie Focusu ST170 se letos dostavil bohužel v jediném exempláři..takže neměl přímého soka k porovnání, proto jsme byli nuceni ho postavit proti Fiestám.. ale i tam zvítězila Ondrova Fiesta s neskutečně točivým atmostferickým Zetecem, jehož vůz i nadále zůstává nepřekonán.

9th BECHYNE V 16 ICON9th BECHYNE V 17 ICON

Sportovní Divize Focus ST225 2.5T

Letos výjimečně jsme prohodili kategorie a vyzvali majitele 5-válcových Focusů, aby poměřili svoje síly na sprintu. Hojně zastoupená kategorie Focusů ST se utkala. Mezi vozy bez úprav a se standardními mapami se utkal nováček (Standa) s našim srazovým „veteránem" (Jaran)..., který opět potvrdil svoje kvality (loni porazil dokonce i modifikované vozy protivníků.) Dále jsme nechali mezi sebou utkat po loňských problémech se spojkou již v plné kondici (Stage III + nová RS spojka) a s nejnižším posedem za volantem ve své třídě, kdo ví, jestli ne vůbec.. – Kosťu proti modifikovanému (Stage III) oranžovému Focusu Těsni...

9th BECHYNE V 23 ICON9th BECHYNE V 22 ICON

Výfuky burací.. 3,2,1 start... gumy hvízdnou, turba se roztočí.. vůně spojek .. oranžová a černá střela míří vpřed... škoda Oranžový focus zaváhal při přeřazování z 1-čky na 2jku..a tak ztrácí.. a vyhrává Kosťa za volantem černého focusu... Při druhé jízdě následuje to stejné..co se stalo loni Kosťovi a spojka oranžového focusu již nezvládá vysoký přísun newtonmetrů a tak se podruhé stává vítězem Kosťa s černým focusem..., ještě mimo soutěž se utkává Moskito taktéž s modifikovaným (Stage III) s letmým startem aby poměřil síly s Kosťou a jeho černým focusem. Pravda nová RS spojka... odváděla perfektní práci.. takže přesto že to byl souboj vyrovnaný... nastřádané setinky přispěly, že Kosťův černý focus měl v cíli navrh.

Souboj královské třídy Focus RS MKII

Souboj těch nejrychlejších...RS poslední generace MKII je tu. Fokiho bílý focus proti nováčkovi srazu (avšak dlouholetému příznivci, znalci a majiteli nejrůznější fordů...Jindrovi alias Eltonovi. Oba zářivě bílé Focusy RS rozlišujeme od sebe pouze a jen díky Fokiho odlišným kolům a maximálně SPZ... jinak jsou vozy absolutně k nerozeznání..

9th BECHYNE V 20 ICON9th BECHYNE V 21 ICON

První souboj z důvodu menšího zaspání Eltona na startu, vyhrává Foki... Druhý souboj světe div se... tentokrát opačná situace a na startu mírně zaváhal Foki... stav je tedy nerozhodný 1:1 a napínavou podívanou musí rozhodnout 3 finální jízda... 3..2..1 start... nyní vyráží obě RSa zároveň.. takže uvidíme kdo tam nasází kvalty rychleji a celkově zvítězí... Obě RS-a se blíží k cílové rovince a tam o pár metrů vítězí bílé RS.. ;o) které do cíle dovedl Foki a stává se tak celkovým vítězem této královské kategorie. Poslouchat tyhle rozjezdy těhle dvou..by mohl člověk pořád dokola...

Sportovní Divize Mondeo V6 - Souboj Durateců 2.5 a 3.0 -  V6 vs. ST200 vs. ST220 

Poslední kategorií zůstávají Mondea.. MKII V6 (Ondra), MKII ST200 (Krajac, Fleguso a já), MKIII ST220 (Patrik). Bohužel Slávek s černou ST220 musel předčasně odjet. Začínáme tedy porovnáním (Ondra – V6 vs. Fleguso ST200 kombi) – šestiválce burácí.. kdo bude rychlejší Ondrův sedan se standardním šestiválce nebo Fleguso s ST200 kombi se silnější verzí V6 ale s váhovou nevýhodou...3,2,1..start..kola se protočí a k nám v zápětí doléhá nádherný zvuk roztočených Durateců s nezaměnitelným zvukem..

9th BECHYNE V 24 ICON9th BECHYNE V 25 ICON9th BECHYNE V 26 ICON9th BECHYNE V 27 ICON9th BECHYNE V 11aa ICON

Přes váhový deficit Flegusova ST200 prokázala, že Fordí inženýři odvedli skvělou práci a 6-ti válce dokonale poladili..takže měl navrh oproti standardní verzi V6 a Fleguso protíná pásku jako první.

Druhá jízda probíhá ve stéjném gardu a opět vítězí Fleguso. Přidáváme tedy vyrovnanějšího soupeře a vedle Flegusa (ST200 kombi) najíždí na startovní čáru již ostřílený jezdec a loňský vítěz sprintů ST200-vek Krajac (ST200 sedan). Dva vyšlechtěné 6-ti válce nyní proti sobě. Uvidíme, jak moc se projeví váhový handicap kombi oproti sedanu... 3,2,1 start...Krajac vyráží o poznání rychleji a tak získává cenné setinky opět slyšíme ten krásný zvuk vytočených 6-valců a čekáme kdo dřív zařadí 2st.. což do jisté míry vypoví o tom, kdo lépe zvládnul rozjezd... a je to Krajac.. který dovede svoji ST200 i vítězně do cíle. Zbývá tedy poslední rovný souboj Krajac (ST200 Sedan) vs. TigerBP79 (ST200 Hatch). U těchto karosářských verzí je váhový rozdíl zanedbatelný. Loňský obhájce Krajac – letos s novou spojkou.. kdy jeho ST200 se slyšitelně prohrábne i na 2-jku...) proti předloňskému vítězi TigerBP79.. uvidíme kdo vyhraje letos. Pravda při najíždění na startovní čáru a poslechu, zřejmě nikomu z přihlížejících neunikl fakt..že modro bílá ST200-ka prošla úprávami, jelikož zvuk linoucí se od motoru a z duplexu výfuku je již na první poslech naprosto odlišný od standardní verze... Nezbývá než přiznat, ano modro bílá ST200 dostala upgrade (Zánovní svody, decat pipe Toyosports a komplet nerezový výfuk BlueFlame)... Na zvuku je to patrné..uvidíme tedy, zda-li provedené úpravy se projeví i na reálném performance. Jdeme nato...3,2,1... ST200ky vystřelí s tím, že modro-bílá absolutně přehluší Krajacovu.. a po zvukové projevu je patrný i ten výkonový...kdy burácejí modro bílá V6-ka na vteřiny utichne (přeřazení), aby se opět opřela do druhého převodového stupně.. a tady už je výkonový rozdíl patrný a přes veškeré úsilí Krajace, modro bílá ST200 ujíždí a protíná cíl jako první. Při druhé jízdě byl výsledek ještě výraznější.. tak jsme si po roce opět s Honzou (Krajac) prohodili umístění.

9th BECHYNE V 28 ICON9th BECHYNE V 29 ICON

Poslední kategorii zastupuje Patrik (ST220 sedan), bohužel jelikož jeho konkurent (Slávek – černá ST220 kombi) musel předčasně opustit sraz, stal se Patrik vítězem svojí kategorie (ST220) bez boje. Ale pro porovnání..nedalo nám a postavili jsme na start vítěznou ST200 (TigerBP79) proti Patrikovi.

Standardní V6 3.0 ST220 proti modifikované V6 2.5 ST200... uvidíme, určitá šance by tam mohla být. 3,2,1..start... i zde značně přehlušuje ST200 mladší a silnější ST220... kola prokluzují souboj na 1 rychlostní stupeň se zdá být velmi vyrovnaný.. dvojku řadí dokonce naprosto totožně...rozhodne tedy až 2/3stupeň, kde jistou výhodou bude vyšší kroutící moment díky vyššímu obsahu ST220.

 

9th BECHYNE V 30 ICON

Cíl protíná o malinko dříve ST220.. pro nadšení závod tedy ještě opakujeme..3,2,1 start.. opět vydařený start obou jezdců... a uvidíme kdo dříve protne cílovou pásku... a kdo by to čekal.. oba vozy protínají cílovou čáru stejně! Byl to tedy vyrovnaný závod, nicméně Patrik má ve své kategorii vítězství jasné a pro mě osobně byl tento závod jasným důkazem, že úpravy provedené na ST200 měl smysl a jsou důkazy jsou nejen slyšitelné ale i viditelné ;o).

Sprinty napříč divizemi ...

Na závěr proběhly sprinty pro zájemci mezi třídami..tak jsme mohli vidět sprinty :

Pumu vs. Mondeo MKII V6, Fiesta ST150 vs. Mondeo ST220/ST200, Focus ST170 vs. Fiesta ST150 a nebo Focus ST225 bez úprav vs. Mondeo ST220... a jako vždy již tradičně..si porovnávali kluci, nejen kroutící moment s modifikovanými (Stage III) Focusi (KoSTa vs. Moskito) sprinty s rozjezdem na 2. Rychlostní stupeň. Posledním sprintem pak byl (KoSTa Focus Stage III vs. RS). Přes všechny provedené úpravy na černém focusu... originál RS protlo cíl vždy jako první...

18:00 Vyhlášení výsledků, dekorování vítězů

Den se chýlil ke konci a je na čase rozdat diplomy, poháry, dárky a polibky od pohledných hostesek.

Ujímám se tedy slova, abych vyhlásil výsledky, které bravurně po celý den zapisoval a evidoval TeeBee.

Na 3 místě s celkovým počtem 47 bodů se umístil Radek (Fleguso Mondeo ST200), na místě druhém se umístil Ondra (Krosnic Fiesta ST150) a celkové prvenství, i když by se mohlo zdát, že mohl mít určitou výhodu, jelikož sestavoval trať...ale nebylo tomu tak.. získal pro letošní rok Honza (Johnik Puma ST125). Gratulujeme! Předáváme ceny, poháry a nezbytné polibky od půvabných hostesek...

9th BECHYNE V 31 ICON9th BECHYNE V 32 ICON9th BECHYNE V 33 ICON

Společné foto vítězů, úklid plochy a pro ty, co to ještě nevzdávají..

20:00 - Přesun do kempu na večerní program

Přesun do nedalekého kempu nad Jezem proběhl hladce. Na místě je již připraven v podání „kulturního referenta" Ondry (Krosnic) večerní program.

Ano, přátelé... nejen, že nás čekal tradiční večer plný dobrého jídla a pití...ale letos obohacen o živý koncert kapely The Corps, kde za bícími seděl a výtečně hrál nikdo jiný než Ondra (Krosnic). No řekněte, lepší završení dne jsme si nemohli přát. Pravda kapacita restaurace byla značně limitována a decibely linoucí se z reproduktoru byly opravdu silné (asi tak, jako bychom poslali Ford Shelby GT500 na okruh do vysokého mýta ;o) )... přesto to byl zážitek velmi emotivní.

21:00 "Fordí" koncert začíná..

9th BECHYNE V 34 ICON9th BECHYNE V 35 ICON

Zde je malá ukázka..(The Corps ) byl to opravdu nářez..

23:00  Hec na konec..

Poté co již proběhly 2-3 přídavky na žádost „fordko" publika..kapela kvůli potencionálnímu ohrožení nočního klidu (potichu se hrát tento žánr prostě nedá..) koncert po cca. 2h ukončila.

23:30 Noční jízdy na okruzích (virtuálně)

Aby nálada neopadla..nachystali jsme si ještě menší překvapení v podobě projektoru, volantu a pedálu s feedbackem a simulátor jízd na Nürburgringu a poté na okruhu v Brně. Vyhlásili jsme soutěž o nejlépe zajeté kolo.. pravda posilněni dobrou náladou, naše soustředěnost již nebyla v nejlepší kondici..přesto jsme se snažili. Ovšem naprosto nás deklasoval výkon TeeBee –ho.. který jako poslední jezdec pokořil všechny předešlé časy o kterých jsme si mysleli, že jsou víc než slušné...

9th BECHYNE V 36 ICON

01:30 Čas jít na kutě

Naše "nádrže" s energií se blížily k prázdnotě a oranžově svítící hladové oko již nebylo možné zasytit energy drinky.. prostě, už toho za ten den bylo až až.. a tak jsme se odebrali ke spánku.

Byl to super den zakončený parádním večerem.. kdo zůstal, myslím, že určitě nelitoval.

Nezbývá než Vám všem poděkovat, že jste si všichni kdo se účastnili udělali v dnešní uspěchané době čas a rozhodli se strávit minimálně sobotní den s námi a podpořit tak naší společnou akci, kterou jste si doufám užili stejně jako my.

Díky všem, kteří se podíleli na přípravě a průběhu akce

Holisimo - spoluorganizace, přípravy

TeeBee - spoluorganizace, tvůrce testu, R-zety, hlavní zapisovatel výsledků

Johnik - spoluorganizace, tvůrce R-zety, výpomoc s přípravou

Krosnic - kulturní referent večera v kempu

KoSTa - klubový medic, výpomoc s přípravami

Ondra + Bratr - video reportáž + kamera z letadla

Milan a Patrik - výpomoc s přípravami

 a všem ostatním za účast!

 

Za team STdriveRS.cz

Pavel

STDRIVERS CZ LOGO ONLY

Seznam účastníků Bechyně V.  2013:

01

TigerBP79

ST200

02

Holisimo

ST225

03

Jaran

ST225

04

Krosnic

ST150

05

KoSTa

ST225

06

FJ

ST170

07

Fleguso

ST200

08

Johnik

ST125

09

Tesna

ST225

10

Ondra

ST24

11

Krajac

ST200

12

Moskito

ST225

13

TeeBee

Clio RS

14

Foki

RS305

15

tPiko

ST170

16

Fear10

ST225

17

Patrik 

ST220

18

Slavek

ST220

19

Jindra

RS305